010-4744744
balie@tcHildenberg.nl
Om een prettige omgeving voor zowel onze klanten als personeel te creëren hebben wij een aantal huisregels opgesteld.
​
-
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch opnemen met de praktijk.
-
Om al onze patiënten goed van dienst te kunnen zijn vragen wij u afzeggingen uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch door te geven. In het geval van een niet nagekomen of te laat geannuleerde afspraak zal de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht. Bij de derde maal volgt uitschrijving.
-
Bel in het geval van een spoedgeval zo vroeg mogelijk, wij proberen u dezelfde dag en anders de eerst volgende dag nog te helpen. Het kan voorkomen dat wij voorrang moeten verlenen aan een spoedgeval, hierdoor kan de planning uitlopen. Wij vragen uw begrip.
-
De tandarts informeert u over het behandelplan, eventuele risico's en alternatieven. Met deze informatie kunt u vervolgens een weloverwogen keuze maken.
Bij voorgenomen behandelingen met een bedrag boven de €250,- ontvangt u vooraf een gespecificeerde kostenbegroting.
-
Indien het voorafgaand verstrekken van een kostenbegroting niet mogelijk is, bijvoorbeeld in het geval van een spoedgeval, worden de kosten nog voordat de behandeling start mondeling met u besproken.
-
U betaalt uw rekeningen tijdig.
-
Als u bent vergeten een controle afspraak in te plannen, zullen wij u na zes tot acht maanden per post oproepen. Mocht u twee maal geen gehoor geven aan de oproep dan kunt u worden uitgeschreven als patiënt.
-
Het is van belang dat uw persoonlijke gegevens bij de praktijk bekend zijn. Via dit formulier kunt u een aantal wijzigingen doorgeven.
Wijzigingen in verzekeringsgegevens ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk per e-mail.
-
Wij gaan zorgvuldig met uw persoonsgegevens om en nemen alle toepasselijke wet- en regelgeving zoals de wet algemene verordening persoonsgegevens (AVG) in acht.
-
U verleent ons toestemming om gegevens over u en uw gezondheid te verwerken in het kader van de te verlenen mondzorg. Deze toestemming omvat:
-
het verwerken van persoonsgegevens aanwezig in uw patiëntendossier;​
-
verstrekken van uw persoonsgegevens aan derden in het kader van de verwerking van declaraties;
-
verstrekken van uw persoonsgegevens aan andere zorgaanbieders, uitsluitend voor zover dit nodig is in het kader van uw behandeling.
-
-
Een behandelovereenkomst ontstaat nadat uw intake afspraak heeft plaatsgevonden én zowel u als de tandarts besluiten om een behandelovereenkomst aan te gaan. Wij gaan graag langdurige behandelovereenkomsten met onze klanten aan. Dit kan alleen met wederzijdse goedkeuring.
-
Laat uw eigendommen niet onbeheerd achter in de praktijk. Zo voorkomt u schade, diefstal en/of verlies waarvoor wij niet aansprakelijk zijn.
​
​
​
Ma 08.00 - 16.45u
Di 08.00 - 16.45u
Woe 08.00 - 16.45u
Do 07.30 - 19.30u
Vrij 08.00 - 16.45u
Tandheelkundig Centrum Hildenberg
Willem Lodewijklaan 60
3136 BT Vlaardingen
​
010-4744744
info@tcHildenberg.nl
Spoedgevallen buiten openingstijden:
020-3034500